Klachten
Bij Vissers Zwembaden doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat u onbezorgd kunt genieten van uw zwembad. Helaas kan het altijd voorkomen dat u niet tevreden bent. Dan is het prettig dat u Vissers Zwembaden hiervan op de hoogte stelt zodat wij dit naar behoren kunnen oplossen.
Hiervoor vult u het onderstaande contactformulier in of neemt u op een andere wijze contact met ons op.

Klachtenprocedure
Zodra we uw klacht hebben ontvangen, nemen wij binnen twee werkdagen contact met u op. Op basis van de door u verstrekte informatie of aangeleverde foto's beoordelen wij uw klacht zorgvuldig.
Indien wij u in het gelijk stellen en het herstel eenvoudig uit te voeren is, streven we ernaar om uw klacht binnen twee weken op te lossen. Samen zorgen we ervoor dat u plezier beleeft aan het zwembad dat u door Vissers Zwembaden heeft laten aanleggen.
Niet tevreden met de geboden oplossing?
Wij streven ernaar om alle klachten naar alle redelijkheid op te lossen. Komen wij er niet samen uit? Dan vragen we hulp bij een geschillencommissie. Daarvoor zijn een tweetal mogelijkheden. Zij kunnen in deze uitzonderlijke gevallen een onafhankelijk oordeel vellen.